Strona główna » Serwis Silników Zaburtowych
Dane Kontaktowe
Multi-Com Tomasz Wódz
Longinówka 95
97-340 Rozprza
NIP 7711032133


Pn-Pt 9:00 do 16:30
So 9:00 11:00
tel. 44 647 13 35
SKLEP
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach
Korekty zamówień
 

Pn-Pt  9:00 do 15:00
tel. 44 647 13 35
SERWIS
Reklamacje Serwisowe
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie


 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
zamówienia  SMS

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 
Nasze nowości
Polecamy
1234
Producenci
Promocje

Serwis Silników Zaburtowych

alt

UWAGA!!!
NOWY ADRES SKLEPU / SERWISU
Multi-Com Tomasz Wódz
Longinówka 95
97-340 Rozprza


Serwis
 Informacje o statusie naprawy

tel. 44 647 13 35
Pn-Pt 9:00 - 15:00
e-mail: mc@mc-sklep.pl

Ogólne informacje serwisowe
porady w doborze sprzętu ze strony
tel. 699 126 373

Pn-Pt 10:00 - 20:00 / So 10:00 - 20:00
e-mail: mc@mc-sklep.pl

Prowadzimy serwis silników elektrycznych zaburtowych wszystkich marek:
HasWing,  Minn Kota,  Neraus, ePropulsion,  Shakespeare,  Jaxon,  Motor Guide, Yamaha,  YoMoto,  Taimen,  Rhino,  Flover,  Bestway,  Sevylor, STEALTH,  INTEX  i inne.

 
Autoryzowany Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny
silników: HasWing

 
Jesteśmy producentem maximizerów do elektrycznych silników zaburtowych.

Przerabiamy na płynną regulację ( Maximizer ), montujemy maximizery własnej konstrukcji.

kliknij:  alt

Wykonujemy przeglądy / naprawy serwisowe, przeglądy sezonowe, modernizacje, naprawy, tuningi.
Zwiększamy prędkości, moce, uciągi.
Prowadzimy sprzedaż części do silników.
Wykonujemy sterowania zewnętrzne do silników montowane w kokpitach, sterówkach.
Sterowania wspólne dla dwóch silników.
Wyważanie Śrub pędnych do silników elektrycznych.
Projekty na zamówienie indywidualne.
Bezpośredni kontakt :  
  
44-647-13-35
Pn-Pt   od   9:00 do 15:00


699-126-373
Pn-Pt   od 10:00 do 15:00

 
Serwis posiada usługę transportową w obie strony:
Klient-Serwis /Serwis Klient
(KS/SK)

Koszty transportu w obie strony ponosi klient,  KS/SK ma na celu ułatwić Klientowi wysyłkę silnika do serwisu i z powrotem.
Jak działa  KS/SK? Klient pakuje silnik, do wewnątrz opakowania proszę wsadzić kartkę z czynnościami do wykonania przy silniku i pełen swój adres z numerem telefonu do kontaktu serwisu i kuriera.
Po zapakowaniu silnika klient wysyła do nas wiadomość e-mail na adres:
mc@mc-sklep.pl

W rubryce: Temat Wiadomości:
 Imię, Nazwisko KS/SK       np. ( temat wiadomości:  Jan Kowalski KS/SK ) 

Treść wiadomości:
Pełen opis usługi do wykonania:
(np. naprawić silnik-model / typ, wykonać przegląd okresowy, konserwacja dołu itp.)
pełen opis usterki / czynności do wykonania przy silniku, skróci czas pobytu w serwisie.

DRUKOWANYMI LITERAMI:
pełen swój adres i numer kontaktowy tel. dla kuriera / serwisu.

Na dole dopisek:
Proszę o usługę  KS/SK.

Przykład wysłanej wiadomości:

 

Do:

mc@mc-sklep.pl

Temat:

Jan Kowalski KS/SK

Witam
Proszę o naprawę silnika Minn Kota Endura 55Lbs.
Silnik nie działa, śruba kręci się ciężko.
Silnik ma 6lat
Wartość silnika 750zł

JAN KOWALSKI
UL. ZBYSZKOWA 987 m43
96-100 SKIERNIEWICE
TEL. 599-123-456

Proszę o usługę KS/SK

Pozdrawiam
Jan Kowalski


Przy zamówieniu usługi KS/SK proszę podać wartość szacunkową powierzanego nam silnika,
wartość ta jest potrzebna do ubezpieczenia przesyłki. Przy braku podania wartości przesyłki,
przesyłka będzie zamówiona na standardowym ubezpieczeniu.
Serwis zleca kurierowi odbiór paczki od Klienta i dostarczenie jej do naszego Serwisu, po wykonanej usłudze silnik jest wysyłany do Klienta za pobraniem a do kosztów usługi serwisowej doliczamy koszt KS/SK - 70zł
Wysyłając zamówienie KS/SK zamawiający akceptuje warunki usługi.
Usługę KS/SK można zamówić tylko poprzez e-mail,
nie przyjmujemy zlecenia usługi KS/SK telefonicznie!!!
 
Silnik uszkodzony na gwarancji, klient wysyła na koszt własny, a serwis odsyła silnik na koszt gwaranta.

Nieuzasadnione reklamacje, będą obciążane kosztami testowania/sprawdzania towaru, jak i wysyłką zwrotną. Proszę dzwonić do serwisu 44-647-13-35 w celu uzyskania porady:
jak sprawdzić, potwierdzić bądź wykluczyć usterkę, ochroni to przed niepotrzebnymi kosztami.

Wycena naprawy to koszt od 45zł dla silników 12V, koszt wyceny innych silników ustalamy telefonicznie pod numerem 44-647-13-35. Jeśli klient się decyduje na naprawę to kosztów wyceny nie liczymy.


Uwagi dotyczące wysyłki silników do serwisu:

Silnik należy wysłać w miarę możliwości w oryginalnym kartonie, w przypadku braku takiego kartonu trzeba dopasować inny karton o podobnej sztywności, silniki przesłane bez kartonu zostaną odesłane w kartonie zastępczym-płatnym.

UWAGA dotyczy wysyłki silników usługą KS/SK:
nie wysyłać silników w opakowaniach z drewna, płyty wiórowej, palety itp. tylko opakowania z kartonu.
Waga samego opakowania nie może przekraczać 5kg
Waga całości przesyłki nie może przekraczać 30kg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Silniki wysłane do serwisu w innych opakowaniach tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z serwisem
i dostawa jak i odbiór zlecana przez klienta.


Silniki wysłane: luzem, obwinięte samą folią (bez kartonu) nie są objęte odpowiedzialnością przez kuriera, Firmy kurierskie nie biorą odpowiedzialności za takie przesyłki.

Śrubę należy odkręcić od silnika, i zabezpieczyć folią bąbelkową.
Śrubę włożyć do torebki foliowej i dołączyć do silnika. 

Nakrętkę, podkładkę i sworzeń włożyć w torebkę foliową i zabezpieczyć przed zaginięciem.

Oś silnika zabezpieczyć nakładając na nią styropian, uniemożliwiając uszkodzenie ośki przez dobicie w trakcie transportu.

Dół silnika także trzeba zabezpieczyć, a w szczególności dolną płetwę tak by nie przecięła kartonu. Uderzająca płetwa o podłoże może uszkodzić silnik!

Karton powinien być troszkę większy, tak by nie prężył na silniku.

Do wewnątrz kartonu proszę włożyć:
Zgłoszenie serwisowe lub kartkę z danymi do wysyłki.
Numer telefonu do osoby kompetentnej w podejmowaniu decyzji w sprawie serwisu / naprawy.
Opis czynności do wykonania lub opis awarii / uszkodzenia.

Imię
Nazwisko
Adres
Nr. telefonu kontaktowego
Szacunkową faktyczną wartość wysyłanego silnika.
Wszystkie dane osobowe proszę wpisać drukowanymi literami.

Plik zgłoszenia serwisowego do pobrania    


W przypadku silnika gwarancyjnego, do zgłoszenia serwisowego proszę dołączyć podpisany oryginał karty gwarancyjnej, kserokopię dowodu zakupu, opis usterki, brak jednego z dokumentów wydłuży okres naprawy o czas dostarczenia go do serwisu.

Opis awarii: np. nie działają biegi do przodu, lub nie działa bieg 5, albo, wykonać montaż maximizera i kabli zasilających 14mm2, im więcej informacji tym szybciej zostanie wykonana usługa serwisowa.

W przypadku gdy klient chce otrzymać stare części, proszę zaznaczyć w opisie (zwrot starych części) dotyczy napraw płatnych, po gwarancyjnych.

SERWIS NIE ODPOWIADA ZA USZKODZENIA SPOWODOWANE TRANSPORTEM !!!

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PŁATNYCH!!! (za pobraniem)

W obawie o bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu do serwisu, posiadamy zamontowany Monitoring Video w całej firmie, towar jest monitorowany od momentu dostarczenia do serwisu, serwisowanie, przechowywanie aż do momentu odbioru przez klienta lub kuriera.
 
UWAGA!!!
Monitoringiem objęte są także prace serwisowe, celem potwierdzenia i wykluczenia niedomówień związanych z serwisem i naprawą powierzonego nam sprzętu.

Wszelkie uwagi związane z wykonaną usługą / przesyłką, proszę zgłaszać
maksymalnie do 14-dni od otrzymania przesyłki.

Silniki nie odebrane przez 6 miesięcy od daty dostarczenia do serwisu przechodzą na własność serwisu,
zostaną poddane utylizacji (oddane na złom).

 
Wszystkie te uwagi są po to, by wykluczyć sytuację, że po roku ktoś zgłasza:
"od początku to nie działało" :)

Przejdź do strony głównej
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Serwis Silników
Usługa montażu
FILMY
alt
Bestsellery
Opinia o produkcie
Silnik mam os 6 lat, zero problemów, jestem zadowolony. Nie żałujcie kasy na maximizer, warto. Polecam
Ocena produktu 5/5
Zlokalizuj moją paczkę InPost
alt
Zlokalizuj moją paczkę DPD
Nasze hity
Statystyka
  • Aktualnie klientów na stronie: 27
  • Sklep odwiedziło: 7185964 klientów
  • Sklep działa od: 17-11-2009
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu