KM Battery® – seria EV
Bezobsługowe akumulatory AGM wysokiej jakości.
Bezpieczne w eksploatacji, nie wymagają konserwacji oraz są w pełni szczelne co oznacza, że mogą pracować w dowolnej pozycji. Bardzo powolny proces samorozładowania. Akumulatory KM Battery® serii EV o specjalnej konstrukcji przeznaczone są wyłącznie do pracy cyklicznej, idealnie sprawdzają się w pojazdach EV, wózkach inwalidzkich i silnikach elektrycznych. |
KM Battery® EV 80Ah (C20) 12V
(AGM Deep Cycle)
ZALETY SERII EV:
Długa żywotność. | |||
Możliwość pracy w dowolnej pozycji. | |||
całkowita bezobsługowość, nie wymaga konserwacji, uzupełniania wody. |
|||
odporny na niskie temperatury. | |||
hermetyczna konstrukcja, nie wydziela oparów, brak ryzyka oparzenia kwasem. | |||
Powolny proces samorozładowania. | |||
Szeroki zakres temperatur pracy. |
|
(Skala 1 - 5) (opisy dotyczą pracy cyklicznej, przy pracy buforowej im więcej gwiazdek tym akumulator bardziej nadaje się do konkretnych zastosowań. | |
- nie zalecane (dopuszczalne tylko w awaryjnych przypadkach). | |
- przy okazjonalym stosowaniu. | |
- zalecane przy rzadkim użytkowaniu. | |
- dobry wybór przy średnim natężeniu cyklu pracy. | |
- dla wymagających użytkowników lub częstym stosowaniu. |
SPECYFIKACJA:
Pojemność – 80Ah (C20) Napięcie - 12V Napięcie ładowania w temp. 25 st.C cyklicznie 14,4 -14,7V Długość - 260 mm Szerokość - 168 mm Wysokość - 211 mm Waga – 24,5 kg Pełna szczelność, technologia wykonania AGM DEEP CYCLE. Najwyższa jakość potwierdzona certyfikatami ISO 9001, ISO 14001 Gwarancja na 24 miesiące |
UWAGA!! Akumulatory AGM i GEL przy pracy cyklicznej ładujemy zawsze specjalnymi
ładowarkami !!
UWAGA!!!
Spójrz w instrukcję prawidłowego podłączenia akumulatora do silnika / ładowarki
chodzi o kolejność jaką trzeba zachować by nie popsuć akumulatora i nie skrócić jego żywotności.
Producenci akumulatorów dołączają do każdego akumulatora śruby i podkładki mocujące przewody, śruby i podkładki te są wykonane ze stali nierdzewnej, chodzi o to by nie korodowały czy nie rdzewiały. Problem śrub ze stali nierzewnej jest taki że mają one oporność wewnętrzną pięć razy większą od stali zwykłej. Podłączenie krokodylków za śruby spowoduje utratę mocy odbiornika, grzanie się samej śruby i przewodu odbiornika, problem ten występuje także w czasie ładowania, zapięty krokodylek za śrubę ze stali nierdzewnej spowoduje że akumulator nigdy nie zostanie naładowany prawidłowo. Dodatkowo akumulator może ulec przegrzaniu, zniszczeniu, a i ładowarka może ulec uszkodzeniu. Prawidłowa kolejność montażu przewodów odbiornika (silnik, wózek, UPS itp.): słupek akumulatora, przewód odbiornika, podkładka płaska, podkładka sprężynująca, śruba dociskająca. Proszę zwrócić uwagę by między słupkiem akumulatora a przewodem odbiornika nie znajdowała się żadna podkładka! podkładki i śruby czy nakrętki mają być nad przewodem odbiornika. To samo tyczy się ładowania akumulatora, jeśli przewód ładowarki jest zakończone oczkami, natomiast jeśli ładowarka ma krokodylek, to musi on być zapięty bezpośrednio za słupek akumulatora, jeśli słupek akumulatora nie wystaje z akumulatora a ładowarka jest zakończona krokodylkiem to możemy na czas ładowania wkręcić śrubę ze zwykłej stali, dokręcić do maksimum i za nią podpiąć krokodylki.
Trzeci rok bezawaryjnej pracy. Nie zauważyłem utraty pojemności.
Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.