Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: EPS1000SPLUS
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: 24 miesiące Polska dystrybucja
Wygodna konstrukcja
ePropulsion Spirit 1.0 Plus posiada płynną regulację obrotów (maximizer) co daje dużą oszczędność prądu.
Przy pełnej prędkości jeden akumulator zapewnia pracę silnika przez ok. 1 godzinę 15minut.
Przy mniejszych prędkościach czas ten zdecydowanie się wydłuża.
Przy planowaniu dłuższej trasy można zaopatrzyć się w dodatkowy akumulator.
W bardzo prosty sposób można go zamontować do silnika w kilka sekund.
Silnik i baterię można przenosić oddzielnie. Spirit 1.0 Plus posiada składany rumpel, jest lekki co sprawia że transport i przenoszenie jest bardzo wygodne.
Zaawansowany design i wydajność
Silnik jest jednym z ważniejszych składników systemu napędowego. Spirit 1.0 Plus korzysta z wysokiej jakości silnika bezszczotkowego chłodzonego wodą.
Jest zbudowany bez przekładni co eliminuje duży hałas (około 60dB), nie wymaga konserwacji.
W przypadku gdy śruba zatrzyma się lub spowolni o przeszkodę wbudowane zabezpieczenie wyłączy lub spowolni całkowicie silnik.
ePropulsion wyposażony jest w śrubę dwułopatkową o obrotach 1200rpm.
Sterownik silnika
Zaawansowany sterownik silnika (Field Oriented Control - FOC) wykorzystuje algorytmy sterowania wektorowego mające na celu zapewnienie silnikowi wysokiej wydajności przy niskim poziomie szumów. Kontroler ma sprawność co najmniej 98%, a więc prawie cała moc przechodzi bezpośrednio do silnika. Inteligentny sterownik silnika zapewnia ochronę przed przegrzaniem, zatrzymaniem silnika i zwarciem.
Bateria - (bateria pływająca - w przypadku zanurzenia w wodzie, utrzyma się na jej powierzchni)
Silnik posiada baterię litowo-polimerową 48V o pojemności 1276Wh.
Bateria znajduje się górnej części silnika, pozwala na oszczędność cennego miejsca na łodzi lub pontonie.
Można wymienić baterię w 2 prostych krokach, dzięki złączu Plug and Play - należy umieścić baterię w górnej części obudowy a następnie podłączyć kabel zasilający do gniazda baterii.
Wbudowany inteligentny system zabezpieczający (BMS) zapewnia ochronę akumulatora gwarantując tym samym jego wydajność.
Do silnika można dokupić przewód łączący akumulator zewnętrzny z silnikiem
kliknij w obrazek
Polecany akumulator zewnętrzny LiFePO4 40Ah 48V
kliknij w obrazek
Cyfrowy wyświetlacz
Inteligentny wyświetlacz pokazuje wszystkie istotne dla nas informacje, potrzebne podczas podróży - napięcie w czasie rzeczywistym, moc i stan naładowania akumulatora.
|
Prędkość (km/h) |
Czas pracy (h) |
Zasięg (km) |
1/4 obrotów |
7,1 |
5h |
35,5 |
1/2 obrotów |
8,5 |
2h 30min |
21,3 |
Maksymalne obroty |
10 |
1h 15min |
12,5 |
Siła uciągu | 71 lbs |
Zasilanie | 48V |
Moc sinika | 1000W |
Porównanie mocy do silnika spalinowego | 3HP |
Porównanie uciągu do silnika spalinowego | 4HP |
Max obroty śruby | 1200rpm |
Średnica śruby | 280mm |
Biegi | Płynna regulacja (maximizer) |
Bateria | Litowo-Polimetowa 1276Wh |
Wymiary baterii | 416mm x 275mm x 202mm |
Waga baterii | 8.7kg |
Sterowanie | Pozycja trymu / Kąt nachylenia (0°, 7°, 14°, 21°/75°) |
Waga silnika | 10.6kg |
Długość kolumny / (wysokość pawęży max) | Wersja XS: 525mm / (37,5cm) Wersja S: 625mm / (47,5cm) Wersja L: 750mm / (60cm) |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.