Dostępność: Wykonywany na Zamówienie
Czas wysyłki: Termin wysyłki ustalany telefonicznie
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: 2.2HPFCP
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Multi-Com 24 miesiące
Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych tramwajów wodnych o masie do 4000kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 9km/h / (9,5km przy LiFePO4), przy relatywnie bardzo niskim poborze prądu, idealne zastosowanie na zawodach wędkarskich gdzie mamy 3-miejscówki na 30-łodzi, kto pierwszy ten lepszy! w dużych tramwajach wodnych o masie do 4000kg prędkość do 7,5km/h,
Jachty wejście i wyjście z portu, kanały a także podróżowanie w dni bezwietrzne i wszędzie tam gdzie nie można użyć silnika spalinowego a komfort i wygoda jest na pierwszym miejscu.
Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 3A.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 24V, 2szt akumulatorów 12V połączonych szeregowo zaleca się minimum 100Ah,
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, LiFePo4, nie wymaga drogich specjalistycznych akumulatorów naszpikowanych elektroniką.
Wysokiej mocy silnik zaburtowy 1400W | |
HasWing 2.2HP to wysokiej klasy model o mocy do (120lbs LiFePO4) przy 750 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 2.2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 4T Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe, przy mniejszych gabarytach i wadze. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność, brak spadku wydajności. Moc z silnika jest przenoszona na śrubę trzy łopatkową o dużej średnicy za pomocą przekładni planetarnej. Przekładnia smarowana specjalnym smarem ceramicznym o podwyższonych parametrach, mniejsze opory pracy, niższa temperatura, cichsza praca, dłuższa żywotność. |
Bezstopniowa regulacja prędkości (maximizer) | |
Prędkość jest regulowana bezstopniowo (płynnie) - technologia maximizera !
Obroty regulowane za pomocą wolantu, w przód i w tył. Wolant pozostaje w pozycji którą ustawiliśmy sami.
Pulpit posiada stacyjkę zabezpieczającą przed nieuprawnionym uruchomieniem, i wyłącznik natychmiastowy odcinający zasilanie do silnika z osłoną przed przypadkowym włączeniem. Silnik jest wyposażony w wyświetlacz LED, informuje nas o pozostałej mocy w akumulatorach. Informacja jest podawana w procentach (%) w skali 5-LED. Poziom rozładowania 10,5V dla 12V i 21V dla 24V pod obciążeniem to granica bezpieczeństwa, po przekroczeniu której akumulator zasiarcza się i traci swoje parametry: pojemność, żywotność. |
Kolumna ALU | |
Kolumna wykonana jest z malowanego aluminium, jest odporna na wodę słoną, silnik można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i słonej.
Dodatkową ochronę przy uderzeniu o dno stanowi płetwa silnika która jest wymienna. |
Duży moment obrotowy 3 - łopatkowej śruby | |
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - powstaje zjawisko kawitacji, dlatego zastosowano śrubę z dużym skokiem o dużej średnicy (300mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność. Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników. Śruba posiada sprzęgło - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła. |
Odporny na słoną wodę |
Silnik 2.2HP FC, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej. |
Wytrzymały uchwyt ze stopu duraluminium i kompozytu. | |
Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdze, wykonany z lekkiego kompozytu (tworzywa sztucznego) i stopu metali, zapewnia doskonałą trwałość, sztywność i dużą wytrzymałość przy niskiej wadze. Mocowanie posiada regulację konta ustawienia silnika w kilku pozycjach, co pozwala na właściwe ustawienie silnika w wodzie. Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości. Posiada mocowanie linki sterociągu i cięgno skrętu. |
2-letnia gwarancja |
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją! |
Dane silnika:
Zasilanie: 24V ( 2 x 12V w szeregu), Gel, AGM, ACID, LiFePo4 zalecane min. 100Ah
Pobór prądu znam./max: 50A / 55A.
Moc nom./max.: 1200W / (1400W LiFePO4) Max odpowiednik 2.2KM silnika spalinowego
Uciąg: 110Lbs (120Lbs LiFePO4)
Regulacja prędkości: Sterowanie z pulpitu typu "Wolant" płynnie w przód / tył (maximizer)
Pulpit sterujący wymiary: wysokość - 110mm / długość - 190mm / grubość - 60mm
Pulpit wersje: wolant z prawej lub z lewej strony, przewód z boku lub od
spodu, (wersja wybierana i ustalana po dokonaniu zamówienia)
Skręt silnika: Kierownica z linką sterociągu (wyposażenie łodzi nie wchodzące w skład montażu)
Przewody zasilające: Przekrój prądowy 21mm2
Śruba: Trzy łopatki, średnica 300mm
Długość kolumny: 36” / 90cm regulowana wysokość stopa od XXS do L
Waga silnika: ≈ 10kg
Maksymalna grubość deski pawęży: 65mm
Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika: 13cm
Poziom głośności: <71dB
Prędkość maksymalna: 9,2km/h (9,5km/h przy akumulatorach LiFePO4)
Zabezpieczenia:
Niskie napięcie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się
Wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się
Przeciążenie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się
Sprzęgło na śrubie – w razie wkręcenia się żyłki, plecionki, siatki
lub zaczepienia o korzeń śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.
Bezpiecznik topikowy 60A zabezpiecza przed dużym i nagłym wzrostem prądu.
Wykonywany na zamówienie na bazie HW P G 3.0 (nowa wersja)
Na niektórych zdjęciach w starej wersji z jasną kolumną, nowa wersja jest koloru czarnego, posiada kolumnę czarną, okrągłą wykonaną z grubościennego aluminium która daje mniejsze opory w wodzie, silnik posiada nowej konstrukcji mocowanie do pawęży.
Pulpit z wolantem wykonujemy zawsze po uzgodnieniu z klientem wg potrzeb, przykładowe rozwiązania to:
1. Wolant prędkości z lewej strony obudowy, mocowanie do burty z prawej
a. wyjście przewodu z prawej.
b. wyjście przewodu z dołu.
2. Wolant prędkości z prawej strony obudowy, mocowanie do burty z lewe
a. wyjście przewodu z prawej.
b. wyjście przewodu z dołu.
3. Wolant prędkości z prawej strony obudowy, mocowanie i przewód od dołu
4. Wolant prędkości z lewej strony obudowy, mocowanie i przewód od dołu
Lub inne rozwiązania wg sugestii klienta.
Silnik wykonujemy na zamówienie, gwarancja 2-lata, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w naszej firmie Multi-Com.
Przed zakupem Skontaktuj się z serwisem celem ustalenia warunków i terminu wykonania usługi, 699-126-373.
Zdjęcia poniżej przedstawiają łódź na której silnik uzyskał prędkość 9km/h
Zdjęcia prezentują łódź Silver 405 Sport, Firmy: SilverYacht
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.