Strona główna » Silniki Elektryczne Zaburtowe » HASWING gwar. do 10 Lat » 2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
Dane Kontaktowe
Multi-Com Tomasz Wódz
Longinówka 95
97-340 Rozprza
NIP 7711032133


Pn-Pt 9:00 do 16:30
So 9:00 11:00
tel. 44 647 13 35
SKLEP
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach
Korekty zamówień
 

Pn-Pt  9:00 do 15:00
tel. 44 647 13 35
SERWIS
Reklamacje Serwisowe
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie


 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
zamówienia  SMS

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 
Nasze nowości
Polecamy
1234
Producenci
Promocje
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu
NowośćSuper promocjaPolecamyNasz hit

2.2HP FCP Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu zewnętrznego do samodzielnego montażu

HasWing & Mc-Tuning

Dostępność: Wykonywany na Zamówienie

Czas wysyłki: Termin wysyłki ustalany telefonicznie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Numer katalogowy: 2.2HPFCP

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Multi-Com 24 miesiące

Cena brutto: 6 500,00 zł

Cena netto: 5 284,55 zł

Cena poprzednia: 7 500,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 7 500,00 zł

Raty Santander
Raty
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Mocny i szybki elektryczny silnik zaburtowy 2.2HP FCP (Full Control Panel) sterowany z pulpitu zewnętrznego, i podłączany pod sterociąg łodzi (Kierownicę), do samodzielnego montażu.
W skład silnika wchodzi: silnik i panel sterujący wyposażony w wolant - przód/tył, wyłącznik bezpieczeństwa, stacyjka.
Wyposażony w silnik bezszczotkowy o dużej mocy do 1200W – 24V / (1400W LiFePO4) z przekładnią planetarną, posiada śrubę trzy łopatkową o dużym momencie wyjściowym, uciąg do 110Lbs (120Lbs przy zasilaniu LiFePO4), całość składa się na silnik zaburtowy który odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 2.2KM. Zastosowana w silniku przekładnia planetarna niweluje zjawisko kawitacji, dodatkowo przekłada się to na dużo mniejsze zużycie prądu względem silników bezpośrednich.

Jest to najtańszy i najoszczędniejszy silnik pod sterociąg, uzyskujący prędkość do 9km/h, wykorzystujący dwa akumulatory 12V (2x12V=24V)  / (do 9,5km/h przy akumulatorach LiFePO4)
Przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 3A.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km. Przy pełnej mocy na  dobrych akumulatorach 120Ah przepłyniemy ponad 2h z prędkością do 9km/h co daje nam zasięg około 20km

Dodatkową zaletą jest to że jest to jedyny silnik na rynku pod sterociąg z regulowaną wysokością zanurzenia, obsługuje stopy XS / S / L (uniwersalny), od pontonów po duże łodzie i jachty z sterociągiem.
 

 
alt
 
 
Silnik osadzony w korpusie z duraluminium, kolumna silnika wykonana z aluminium grubościennego.
Mocowanie do pawęży wykonane ze stopu metali, bardzo duża sztywność i wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
Mechanizm sterowania skrętem i jego współpracujące elementy to stal nierdzewna i metale kolorowe odporne na rdzę i słoną wodę: aluminium, duraluminium, stal nierdzewna, mosiądz, Teflon, profesjonalne przeguby Firmy ELESA, całość sprawia że cała konstrukcja jest lekka i niezwykle wytrzymała, odporna na warunki atmosferyczne i upływający czas.
Wszystkie użyte materiały do wykonania silnika to wysokiej klasy produkty, przewody zasilające o przekroju prądowym 21mm2 z miedzi co znacznie niweluje straty prądu, tym samym przekazując moc do samego silnika.
Całość składa się na profesjonalny i wygodny w kierowaniu sprzęt do sterowania łodzią, cała uwaga skierowana była przy projektowaniu na długie i bezproblemowe działanie.

Sterowanie skrętem odbywa się za pomocą kierownicy (łódź musi być wyposażona kierownicę i linkę sterociągu). Pulpit wyposażony jest w wolant którym płynnie regulujemy obroty do przodu i do tyłu, regulacja odbywa się za pomocą maximizera co daje duże oszczędności prądu i maksymalne wykorzystanie akumulatorów.
Pulpit wyposażony został w stacyjkę na kluczyk zabezpieczającą przed nieuprawnionymi osobami, dodatkowo jest zainstalowany włącznik / wyłącznik prądu którym możemy natychmiastowo wyłączyć cały system sterowania, posiada on zabezpieczenie przed pomyłkowym włączeniem, system stosowany w lotnictwie wojskowym.

Silnik przeznaczony jest dla klientów ceniących niezawodność i wygodę, nie uznających kompromisów.

Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych tramwajów wodnych o masie do 4000kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 9km/h / (9,5km przy LiFePO4), przy relatywnie bardzo niskim poborze prądu, idealne zastosowanie na zawodach wędkarskich gdzie mamy 3-miejscówki na 30-łodzi, kto pierwszy ten lepszy!  w dużych tramwajach wodnych o masie do 4000kg prędkość do 7,5km/h,
Jachty wejście i wyjście z portu, kanały a także podróżowanie w dni bezwietrzne i wszędzie tam gdzie nie można użyć silnika spalinowego a komfort i wygoda jest na pierwszym miejscu.

Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 3A.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 24V, 2szt akumulatorów 12V połączonych szeregowo zaleca się minimum 100Ah,
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, LiFePo4, nie wymaga drogich specjalistycznych akumulatorów naszpikowanych elektroniką.



 
  Wysokiej mocy silnik zaburtowy 1400W
alt
 
HasWing 2.2HP to wysokiej klasy model o mocy do (120lbs LiFePO4) przy 750 obr/min. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 2.2KM.
Do stosowania na łodziach o masie do 4T

Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe, przy mniejszych gabarytach i wadze. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność, brak spadku wydajności.

Moc z silnika jest przenoszona na śrubę trzy łopatkową o dużej średnicy za pomocą przekładni planetarnej. Przekładnia smarowana specjalnym smarem ceramicznym o podwyższonych parametrach, mniejsze opory pracy, niższa temperatura, cichsza praca, dłuższa żywotność.

 



 
 
Bezstopniowa regulacja  prędkości (maximizer)





alt


alt
Prędkość jest regulowana bezstopniowo (płynnie) - technologia maximizera !
Obroty regulowane za pomocą wolantu, w przód i w tył. Wolant pozostaje w pozycji którą ustawiliśmy sami.
 
 
alt

Pulpit posiada stacyjkę zabezpieczającą przed nieuprawnionym uruchomieniem, i wyłącznik natychmiastowy odcinający zasilanie do silnika z osłoną przed przypadkowym włączeniem.

Silnik jest wyposażony w wyświetlacz LED, informuje nas o pozostałej mocy w akumulatorach. Informacja jest podawana w procentach (%) w skali 5-LED.

Poziom rozładowania 10,5V dla 12V i 21V dla 24V pod obciążeniem to granica bezpieczeństwa, po przekroczeniu której akumulator zasiarcza się i traci  swoje parametry: pojemność, żywotność.

 
  
 
Kolumna ALU
alt
Kolumna wykonana jest z malowanego aluminium, jest odporna na wodę słoną, silnik można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i  słonej.
Dodatkową ochronę przy uderzeniu o dno stanowi płetwa silnika która jest wymienna.

 
 
Duży moment obrotowy 3 - łopatkowej śruby
alt Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - powstaje zjawisko kawitacji, dlatego zastosowano  śrubę z dużym skokiem o dużej średnicy (300mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.

Śruba posiada sprzęgło - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.
   
Odporny na słoną wodę
Silnik 2.2HP FC, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej.
 
Wytrzymały uchwyt ze stopu duraluminium i kompozytu.
alt Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdze, wykonany z lekkiego kompozytu (tworzywa sztucznego) i stopu metali, zapewnia doskonałą trwałość, sztywność i dużą wytrzymałość przy niskiej wadze.

Mocowanie posiada regulację konta ustawienia silnika w kilku pozycjach, co pozwala na właściwe ustawienie silnika w wodzie.
Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości.
Posiada mocowanie linki sterociągu i cięgno skrętu.

 
 
2-letnia gwarancja
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją!



 

Dane silnika:

 

Zasilanie:                              24V ( 2 x 12V w szeregu), Gel, AGM, ACID, LiFePo4  zalecane min. 100Ah


Pobór prądu znam./max:     50A / 55A.


Moc nom./max.:                   1200W / (1400W LiFePO4) Max odpowiednik 2.2KM silnika spalinowego


Uciąg:                                    110Lbs (120Lbs LiFePO4)


Regulacja prędkości:           Sterowanie z pulpitu typu "Wolant" płynnie w przód / tył (maximizer)

Pulpit sterujący wymiary:    wysokość - 110mm / długość - 190mm / grubość - 60mm

Pulpit wersje:                         wolant z prawej lub z lewej strony, przewód z boku lub od 
                                                spodu, (wersja wybierana i ustalana po dokonaniu zamówienia)

Skręt silnika:                         Kierownica z linką sterociągu (wyposażenie łodzi nie wchodzące w skład montażu)



Przewody zasilające:            Przekrój prądowy 21mm2


Śruba:                                    Trzy łopatki, średnica 300mm


Długość kolumny:                36” / 90cm regulowana wysokość stopa od XXS do L

Waga silnika:                          ≈ 10kg


Maksymalna grubość deski pawęży:   65mm


Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika:   13cm                 

Poziom głośności:                <71dB

Prędkość maksymalna:             9,2km/h (9,5km/h przy akumulatorach LiFePO4)


 
Zabezpieczenia:

                                            Niskie napięcie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się

                                            Przeciążenie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Sprzęgło na śrubie – w razie wkręcenia się żyłki, plecionki, siatki

                                            lub zaczepienia o korzeń śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

                                            Bezpiecznik topikowy 60A zabezpiecza przed dużym i nagłym wzrostem prądu.

Wykonywany na zamówienie na bazie HW P G 3.0 (nowa wersja)
Na niektórych zdjęciach w starej wersji z jasną kolumną, nowa wersja jest koloru czarnego, posiada kolumnę czarną, okrągłą wykonaną z grubościennego aluminium która daje mniejsze opory w wodzie, silnik posiada nowej konstrukcji mocowanie do pawęży.

Pulpit z wolantem wykonujemy zawsze po uzgodnieniu z klientem wg potrzeb, przykładowe rozwiązania to:
1. Wolant prędkości z lewej strony obudowy, mocowanie do burty z prawej
a. wyjście przewodu z prawej.
b. wyjście przewodu z dołu.

2. Wolant prędkości z prawej strony obudowy, mocowanie do burty z lewe
a. wyjście przewodu z prawej.
b. wyjście przewodu z dołu.

3. Wolant prędkości z prawej strony obudowy, mocowanie i przewód od dołu

4. Wolant prędkości z lewej strony obudowy, mocowanie i przewód od dołu 

Lub inne rozwiązania wg sugestii klienta.

Silnik wykonujemy na zamówienie, gwarancja 2-lata, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w naszej firmie Multi-Com.

Przed zakupem Skontaktuj się z serwisem celem ustalenia warunków i terminu wykonania usługi, 699-126-373.


Zdjęcia poniżej przedstawiają łódź na której silnik uzyskał prędkość 9km/h

alt
alt

 

Zdjęcia prezentują łódź Silver 405 Sport, Firmy: SilverYacht
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Klienci zakupili także
Akumulator GLP GLPG 100Ah (C20 104Ah) GEL

Akumulator GLP GLPG 100Ah (C20 104Ah) GEL

1 049,00 zł999,00 zł brutto812,20 zł netto
szt. Do koszyka
Śruba trzyłopatkowa do silników HasWing 2HP / Protruar G 3.0
szt. Do koszyka
Obudowa z bezpiecznikiem topikowym 125A Profesjonalny
szt. Do koszyka
Mostek Akumulatorowy 30cm / 35mm2 (łączenie szeregowe)
szt. Do koszyka
Obudowa z bezpiecznikiem topikowym 80A

Obudowa z bezpiecznikiem topikowym 80A

30,00 zł brutto24,39 zł netto
szt. Do koszyka
Pozostałe produkty z kategorii
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu