Strona główna » Silniki Elektryczne Zaburtowe » HASWING gwar. do 10 Lat » 2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
Dane Kontaktowe
Multi-Com Tomasz Wódz
Longinówka 95
97-340 Rozprza
NIP 7711032133


Pn-Pt 9:00 do 16:30
So 9:00 11:00
tel. 44 647 13 35
SKLEP
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach
Korekty zamówień
 

Pn-Pt  9:00 do 15:00
tel. 44 647 13 35
SERWIS
Reklamacje Serwisowe
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie


 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
zamówienia  SMS

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 
Nasze nowości
Polecamy
1234
Producenci
Promocje
Silnik do łódki elektryczny HASWING Protruar 2.0 85Lbs 24V

Silnik do łódki elektryczny HASWING Protruar 2.0 85Lbs 24V2 090,00 zł2 089,00 zł brutto1 698,37 zł netto

PONTON KOLIBRI KM-280PP Zielony

PONTON KOLIBRI KM-280PP Zielony2 899,00 zł2 649,00 zł brutto2 153,66 zł netto

Manetka (wolant) boczny do silnika ePropulsion EVO

Manetka (wolant) boczny do silnika ePropulsion EVO2 228,00 zł2 059,00 zł brutto1 673,98 zł netto

Canoe Kolibri KM-330C Air Mata - szary

Canoe Kolibri KM-330C Air Mata - szary3 899,00 zł3 799,00 zł brutto3 088,62 zł netto

2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość
PolecamyNasz hit

2.2HP FCE (Full Control Electric) Silnik do łódki elektryczny Sterowany z pulpitu na odległość

HasWing & Mc-Tuning

Dostępność: Wykonywany na Zamówienie

Czas wysyłki: Termin wysyłki ustalany telefonicznie

Koszt wysyłki: od 18,00 zł

Numer katalogowy: 2.2HPFCE

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Multi-Com 24 miesiące


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Jest to najtańszy i najoszczędniejszy silnik sterowany na odległość, uzyskujący prędkość do 9km/h, wykorzystujący dwa akumulatory 12V (2x12V=24V).
Przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 3A.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km. Przy pełnej mocy na  dobrych akumulatorach 120Ah przepłyniemy ponad 2h z prędkością do 9km/h co daje nam zasięg około 20km

 
alt
 
Silnik osadzony w korpusie z duraluminium, kolumna silnika na wysokości styku z wodą wykonana z aluminium w kształcie skrzydła (System Shimasu) co znacznie zmniejsza opory w wodzie.
Mocowanie do pawęży wykonane ze stopu metali połączone z mocnym tworzywem, bardzo duża sztywność i wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
Mechanizm sterowania skrętem i jego współpracujące elementy to stal nierdzewna i metale kolorowe odporne na rdzę i słoną wodę: aluminium, duraluminium, stal nierdzewna, mosiądz, Teflon, profesjonalne przeguby Firmy ELESA+GANTER z systemem smarowania, całość sprawia że cała konstrukcja jest lekka i niezwykle wytrzymała, odporna na warunki atmosferyczne i upływający czas.
Wszystkie użyte materiały do wykonania silnika to wysokiej klasy produkty, przewody zasilające o przekroju prądowym 21mm2 z miedzi co znacznie niweluje straty prądu, tym samym przekazując moc do samego silnika.
Wskaźnik LED z pięciostopniową skalą wyświetla stan akumulatora.
Całość składa się na profesjonalny i wygodny w kierowaniu sprzęt do sterowania łodzią, cała uwaga skierowana była przy projektowaniu na długie i bezproblemowe działanie.

Sterowanie odbywa się za pomocą pulpitu podłączonego przewodem sterującym długości 5mb, na specjalne zamówienie długość tą możemy wydłużyć lub skrócić.
Przewodowy system sterowania daje nam pewność kontroli, nie ma potrzeby gromadzenia zapasowych baterii. 
Pulpit posiada wolant którym płynnie regulujemy obroty do przodu i do tyłu, regulacja odbywa się za pomocą maximizera co daje duże oszczędności prądu i maksymalne wykorzystanie akumulatorów.
Joystick służy nam do sterowania kierunkami prawo / lewo, regulacja skrętu posiada dwie prędkości HI do szybkiego skrętu (manewrowanie) i drugą prędkość LO powolny skręt do precyzyjnego prowadzenia łodzi.
Sterownik wyposażony został w stacyjkę na kluczyk zabezpieczającą przed nieuprawnionymi osobami, dodatkowo jest zainstalowany włącznik / wyłącznik prądu którym możemy natychmiastowo wyłączyć cały system sterowania, posiada on zabezpieczenie przed pomyłkowym włączeniem, stosowane w lotnictwie wojskowym.

Silnik przeznaczony jest dla klientów ceniących niezawodność i wygodę, nie uznających kompromisów.

Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych tramwajów wodnych o masie do 4000kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 9km/h, przy relatywnie niskim poborze prądu, idealne zastosowanie na zawodach wędkarskich gdzie mamy 3-miejscówki na 30-łodzi, kto pierwszy ten lepszy! 
w dużych tramwajach wodnych o masie do 4000kg prędkość do 7,5km/h,
Jachty wejście i wyjście z portu, kanały a także podróżowanie w dni bezwietrzne i wszędzie tam gdzie nie można użyć silnika spalinowego a komfort i wygoda jest na pierwszym miejscu.

Sterowanie z dowolnego miejsca na łodzi to nie tylko komfort, ale przede wszystkim prawidłowe rozmieszczenie masy co przekłada się nam na odpowiedni kąt nachylenia łodzi, to daje nam większą prędkość i odległość na komplecie baterii. W tradycyjnym sposobie sterowania silnik, akumulatory i osoba sterująca mieści się z tyłu łodzi, ciężar jest tak duży że łódź ustawia się pod kątem i wyhamowuje, a pobór prądu się zwiększa co wpływa znacząco na zmniejszenie zasięgu.

Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy prędkości 3,2km/h pobiera 3,2A testy przeprowadzone i pokazane na filmie zamieszczonym na stronie.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 24V, 2szt akumulatorów 12V połączonych szeregowo zaleca się minimum 100Ah,
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, nie wymaga drogich specjalistycznych akumulatorów naszpikowanych elektroniką.



 
  Wysokiej mocy silnik zaburtowy 1400W
alt Duży moment obrotowy silnika
odpowiednik mocy aż 2.2KM
 alt
 Bezstopniowa regulacja  prędkości
Prędkość jest regulowana bezstopniowo - technologia maximizera !
Prędkość regulowana płynnie Wolantem na sterowniku przewodowym,
w przód i w tył z pozostawieniem w dowolnej prędkości.
 
Kolumna o opływowym kształcie
alt Podczas gdy większość silników ma okrągły kształt kolumny, w silniku 2.2 HP FCE
zastosowano system Shimasu ,
który zmniejsza opory  przepływu wody,
jednocześnie usztywnia kolumnę. 


 
 
Duży moment obrotowy 3 - łopatkowej śruby
alt Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji.
Dlatego zastosowano  śmigło o dużej średnicy
300mm, by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy
i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.

Śruba posiada sprzęgło.
 
Silnik bezszczotkowy 1400W 24V
alt Silniki bezszotkowe oferują dużą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki.

Brak szczotek.

Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą  przekładni planetarnej chłodzonej bezpośrednio wodą.
 
Odporny na słoną wodę
Silnik 2.2HP FCE, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej.
 
Wytrzymały uchwyt ze stopu metali
alt Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdzę, wykonany ze stopu lekkich metali i twardego
tworzywa, zapewniający doskonałą trwałość
i wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
 


Dodatkowo, obudowa jest dostosowana do optymalnego kąta, dzięki czemu możemy łatwo i bezpiecznie zablokować dźwignię.
Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości względem pawęży łodzi.
 
2-letnia gwarancja
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją!



 

Dane silnika:

Zasilanie:                              24V ( 2 x 12V w szeregu), Gel, AGM, ACID,  zalecane min. 100Ah

 

Pobór prądu znam./max:       45A / 55A.


Moc:                                     1400W Max odpowiednik 2.2KM silnika spalinowego


Uciąg:                                   120Lbs.


Regulacja prędkości:             Sterowanie z pulpitu typu "Wolant" płynnie w przód / tył (maximizer)


Skręt silnika:                         Sterowanie z pulpitu typu "Joystick", płynnie w prawo / lewo dwie prędkości HI / LO (elektryczny)


Sterownik silnika:                  Stacyjka, Wł. prądowy, Joystick-prawo / lewo, HI / LO-skrętu, Wolant-przód / tył z regulacją obrotów, wskaźnik 5 x LED


Dł. przewodu pulpitu:            5mb odporny na smary, oleje, UV


Przewody zasilające:             długość 2m przekrój prądowy 21mm2

Bezpiecznik topikowy:            60A

Śruba:                                   trzy łopatki, średnica 300mm

Długość kolumny:                  36” / 90cm (Stopa L) regulowana wysokość

Maksymalna grubość deski pawęży:   65mm

Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika:   13cm


 

Zabezpieczenia:

                                            Niskie napięcie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się

                                            Przeciążenie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Sprzęgło na śrubie – w razie wkręcenia się żyłki, plecionki, siatki

                                            lub zaczepienia o korzeń śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

                                            Bezpiecznik topikowy 60A zabezpiecza przed dużym i nagłym wzrostem prądu.
 


Mocny i szybki elektryczny silnik zaburtowy 2.2HP FCE (Full Control Electric) sterowany z pulpitu we wszystkich kierunkach.
Wyposażony w silnik bezszczotkowy o dużej mocy 1400W – 24V z przekładnią planetarną, posiada śrubę trzy łopatkową o dużym momencie wyjściowym, uciąg 120Lbs, całość składa się na silnik zaburtowy który odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 2.2KM.

Do silnika nie potrzebujesz robić żadnych przeróbek łodzi, nie potrzeba żadnych przekładni, kierownicy czy linki sterociągu. Silnik jest kompletny i gotowy do użycia, wystarczy silnik przykręcić do deski pawężowej, podłączyć do akumulatorów, podpiąć pulpit przewodowy i możesz ruszać. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość zastosowania go do praktyczne każdej łodzi i pontonu.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Klienci zakupili także
Bezpiecznik Topikowy 60A 4szt. bez obudowy

Bezpiecznik Topikowy 60A 4szt. bez obudowy

17,00 zł brutto13,82 zł netto
szt. Do koszyka
Profesjonalny wskaźnik poboru prądu i napięcia LCD Battery Monitor
szt. Do koszyka
Mostek Akumulatorowy 30cm / 35mm2 (łączenie szeregowe)
szt. Do koszyka
Obudowa z bezpiecznikiem topikowym 60A

Obudowa z bezpiecznikiem topikowym 60A

30,00 zł brutto24,39 zł netto
szt. Do koszyka
Pozostałe produkty z kategorii
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu