Dostępność: Wykonywany na Zamówienie
Czas wysyłki: Termin wysyłki ustalany telefonicznie
Koszt wysyłki: od 18,00 zł
Numer katalogowy: 2.2HPFCE
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Multi-Com 24 miesiące
Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych tramwajów wodnych o masie do 4000kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 9km/h, przy relatywnie niskim poborze prądu, idealne zastosowanie na zawodach wędkarskich gdzie mamy 3-miejscówki na 30-łodzi, kto pierwszy ten lepszy!
w dużych tramwajach wodnych o masie do 4000kg prędkość do 7,5km/h,
Jachty wejście i wyjście z portu, kanały a także podróżowanie w dni bezwietrzne i wszędzie tam gdzie nie można użyć silnika spalinowego a komfort i wygoda jest na pierwszym miejscu.
Sterowanie z dowolnego miejsca na łodzi to nie tylko komfort, ale przede wszystkim prawidłowe rozmieszczenie masy co przekłada się nam na odpowiedni kąt nachylenia łodzi, to daje nam większą prędkość i odległość na komplecie baterii. W tradycyjnym sposobie sterowania silnik, akumulatory i osoba sterująca mieści się z tyłu łodzi, ciężar jest tak duży że łódź ustawia się pod kątem i wyhamowuje, a pobór prądu się zwiększa co wpływa znacząco na zmniejszenie zasięgu.
Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy prędkości 3,2km/h pobiera 3,2A testy przeprowadzone i pokazane na filmie zamieszczonym na stronie.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 24V, 2szt akumulatorów 12V połączonych szeregowo zaleca się minimum 100Ah,
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, nie wymaga drogich specjalistycznych akumulatorów naszpikowanych elektroniką.
Wysokiej mocy silnik zaburtowy 1400W | |
Duży moment obrotowy silnika odpowiednik mocy aż 2.2KM |
Bezstopniowa regulacja prędkości |
Prędkość jest regulowana bezstopniowo - technologia maximizera ! Prędkość regulowana płynnie Wolantem na sterowniku przewodowym, w przód i w tył z pozostawieniem w dowolnej prędkości. |
Kolumna o opływowym kształcie | |
Podczas gdy większość silników ma okrągły kształt kolumny, w silniku 2.2 HP FCE zastosowano system Shimasu , który zmniejsza opory przepływu wody, jednocześnie usztywnia kolumnę. |
Duży moment obrotowy 3 - łopatkowej śruby | |
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy 300mm, by uzyskać jak najwyższą wydajność. Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników. Śruba posiada sprzęgło. |
Silnik bezszczotkowy 1400W 24V | |
Silniki bezszotkowe oferują dużą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki. Brak szczotek. Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą przekładni planetarnej chłodzonej bezpośrednio wodą. |
Odporny na słoną wodę |
Silnik 2.2HP FCE, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej. |
Wytrzymały uchwyt ze stopu metali | |
Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdzę, wykonany ze stopu lekkich metali i twardego tworzywa, zapewniający doskonałą trwałość i wytrzymałość przy niskiej masie własnej. Dodatkowo, obudowa jest dostosowana do optymalnego kąta, dzięki czemu możemy łatwo i bezpiecznie zablokować dźwignię. Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości względem pawęży łodzi. |
2-letnia gwarancja |
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją! |
Dane silnika:
Zasilanie: 24V ( 2 x 12V w szeregu), Gel, AGM, ACID, zalecane min. 100Ah
Pobór prądu znam./max: 45A / 55A.
Moc: 1400W Max odpowiednik 2.2KM silnika spalinowego
Uciąg: 120Lbs.
Regulacja prędkości: Sterowanie z pulpitu typu "Wolant" płynnie w przód / tył (maximizer)
Skręt silnika: Sterowanie z pulpitu typu "Joystick", płynnie w prawo / lewo dwie prędkości HI / LO (elektryczny)
Sterownik silnika: Stacyjka, Wł. prądowy, Joystick-prawo / lewo, HI / LO-skrętu, Wolant-przód / tył z regulacją obrotów, wskaźnik 5 x LED
Dł. przewodu pulpitu: 5mb odporny na smary, oleje, UV
Przewody zasilające: długość 2m przekrój prądowy 21mm2
Bezpiecznik topikowy: 60A
Śruba: trzy łopatki, średnica 300mm
Długość kolumny: 36” / 90cm (Stopa L) regulowana wysokość
Maksymalna grubość deski pawęży: 65mm
Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika: 13cm
Zabezpieczenia:
Niskie napięcie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się
Wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się
Przeciążenie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się
Sprzęgło na śrubie – w razie wkręcenia się żyłki, plecionki, siatki
lub zaczepienia o korzeń śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.
Bezpiecznik topikowy 60A zabezpiecza przed dużym i nagłym wzrostem prądu.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.