Strona główna » Silniki Elektryczne Zaburtowe » HASWING gwar. do 10 Lat » 2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
Dane Kontaktowe
Multi-Com Tomasz Wódz
Longinówka 95
97-340 Rozprza
NIP 7711032133


Pn-Pt 9:00 do 16:30
So 9:00 11:00
tel. 44 647 13 35
SKLEP
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach
Korekty zamówień
 

Pn-Pt  9:00 do 15:00
tel. 44 647 13 35
SERWIS
Reklamacje Serwisowe
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie


 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
zamówienia  SMS

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 
Nasze nowości
Polecamy
1234
Producenci
Promocje
Podstawa szybkiego montażu Silnika Cayman

Podstawa szybkiego montażu Silnika Cayman449,00 zł419,00 zł brutto340,65 zł netto

Silnik do łódki elektryczny HASWING Protruar 2.0 85Lbs 24V

Silnik do łódki elektryczny HASWING Protruar 2.0 85Lbs 24V2 090,00 zł2 089,00 zł brutto1 698,37 zł netto

Akumulator GLP 80Ah Deep Cycle

Akumulator GLP 80Ah Deep Cycle759,00 zł699,00 zł brutto568,29 zł netto

Deska pompowana SUP 280cm

Deska pompowana SUP 280cm1 049,00 zł989,00 zł brutto804,07 zł netto

Canoe Kolibri KM-460C Air Mata - szary

Canoe Kolibri KM-460C Air Mata - szary4 599,00 zł4 499,00 zł brutto3 657,72 zł netto

2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)
PolecamyNasz hit

2.2HP FC Silnik do łódki elektryczny pod sterociąg, Sterowany z pulpitu łodzi, (Cena z montażem)

HasWing & Mc-Tuning

Dostępność: Montaż wykonywany na zamówienie

Czas wysyłki: Brak wysyłki - Montaż i odbiór w Siedzibie Firmy

Koszt wysyłki: od 18,00 zł

Numer katalogowy: 2.2HPFC

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Multi-Com 24 miesiące


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Mocny i szybki elektryczny silnik zaburtowy 2.2HP FC (Full Control) sterowany za pomocą wolantu montowanego w pulpit łodzi, i podłączony pod sterociąg (Kierownicę), cena obejmuje silnik, sterowanie gazem, wyłącznik bezpieczeństwa, stacyjkę - wraz z montażem na łodzi, nie obejmuje kierownicy, przekładni i linki sterociągu.

UWAGA: na zamówienie wykonujemy wersję modułową do samodzielnego montażu, w pulpit łodzi.

Wyposażony w silnik bezszczotkowy o dużej mocy 1400W – 24V z przekładnią planetarną, posiada śrubę trzy łopatkową o dużym momencie wyjściowym, uciąg 120Lbs, całość składa się na silnik zaburtowy który odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 2.2KM.


Jest to najtańszy i najoszczędniejszy silnik pod sterociąg, uzyskujący prędkość do 9km/h, wykorzystujący dwa akumulatory 12V (2x12V=24V).
Przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 3A.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km. Przy pełnej mocy na  dobrych akumulatorach 120Ah przepłyniemy ponad 2h z prędkością do 9km/h co daje nam zasięg około 20km
 
  

 
alt
 

Silnik osadzony w korpusie z duraluminium, kolumna silnika na wysokości styku z wodą wykonana z aluminium w kształcie skrzydła (System Shimasu) co znacznie zmniejsza opory w wodzie.
Mocowanie do pawęży wykonane ze stopu metali połączone z mocnym tworzywem, bardzo duża sztywność i wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
Mechanizm sterowania skrętem i jego współpracujące elementy to stal nierdzewna i metale kolorowe odporne na rdzę i słoną wodę: aluminium, duraluminium, stal nierdzewna, mosiądz, Teflon, profesjonalne przeguby Firmy ELESA+GANTER z systemem smarowania, całość sprawia że cała konstrukcja jest lekka i niezwykle wytrzymała, odporna na warunki atmosferyczne i upływający czas.
Wszystkie użyte materiały do wykonania silnika to wysokiej klasy produkty, przewody zasilające o przekroju prądowym 21mm2 z miedzi co znacznie niweluje straty prądu, tym samym przekazując moc do samego silnika.
Całość składa się na profesjonalny i wygodny w kierowaniu sprzęt do sterowania łodzią, cała uwaga skierowana była przy projektowaniu na długie i bezproblemowe działanie.

Sterowanie skrętem odbywa się za pomocą kierownicy ( łódź musi być wyposażona kierownicę i linkę sterociągu), w pulpit montujemy wolant którym płynnie regulujemy obroty do przodu i do tyłu, regulacja odbywa się za pomocą maximizera co daje duże oszczędności prądu i maksymalne wykorzystanie akumulatorów.
Pulpit wyposażony został w stacyjkę na kluczyk zabezpieczającą przed nieuprawnionymi osobami, dodatkowo jest zainstalowany włącznik / wyłącznik prądu którym możemy natychmiastowo wyłączyć cały system sterowania, posiada on zabezpieczenie przed pomyłkowym włączeniem, system stosowany w lotnictwie wojskowym.

Silnik przeznaczony jest dla klientów ceniących niezawodność i wygodę, nie uznających kompromisów.

Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych tramwajów wodnych o masie do 4000kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 9km/h, przy relatywnie niskim poborze prądu, idealne zastosowanie na zawodach wędkarskich gdzie mamy 3-miejscówki na 30-łodzi, kto pierwszy ten lepszy! 
w dużych tramwajach wodnych o masie do 4000kg prędkość do 7,5km/h,
Jachty wejście i wyjście z portu, kanały a także podróżowanie w dni bezwietrzne i wszędzie tam gdzie nie można użyć silnika spalinowego a komfort i wygoda jest na pierwszym miejscu.


Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy minimalnej prędkości około 2,7km/h pobiera poniżej 3A.
Zakładając że posiadamy akumulator 120Ah to daje nam około 40h pływania a zasięg około 100km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 24V, 2szt akumulatorów 12V połączonych szeregowo zaleca się minimum 100Ah,
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, LiFePo4, nie wymaga drogich specjalistycznych akumulatorów naszpikowanych elektroniką.



 
  Wysokiej mocy silnik zaburtowy 1400W
alt Duży moment obrotowy silnika
odpowiednik mocy aż 2.2KM
 alt
 Bezstopniowa regulacja  prędkości
Prędkość jest regulowana bezstopniowo - technologia maximizera !
Prędkość regulowana płynnie Wolantem na sterowniku przewodowym,
w przód i w tył z pozostawieniem w dowolnej prędkości.
 
Kolumna o opływowym kształcie
alt Podczas gdy większość silników ma okrągły kształt kolumny, w silniku 2.2 HP FC
zastosowano system Shimasu ,
który zmniejsza opory  przepływu wody,
jednocześnie usztywnia kolumnę. 


 
 
Duży moment obrotowy 3 - łopatkowej śruby
alt Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji.
Dlatego zastosowano  śmigło o dużej średnicy
300mm, by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy
i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.

Śruba posiada sprzęgło.
 
Silnik bezszczotkowy 1400W 24V
alt Silniki bezszotkowe oferują dużą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki.

Brak szczotek.

Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą  przekładni planetarnej chłodzonej bezpośrednio wodą.
 
Odporny na słoną wodę
Silnik 2.2HP FC, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej.
 
Wytrzymały uchwyt ze stopu metali
alt Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdzę, wykonany ze stopu lekkich metali i twardego
tworzywa, zapewniający doskonałą trwałość
i wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
 


Dodatkowo, obudowa jest dostosowana do optymalnego kąta, dzięki czemu możemy łatwo i bezpiecznie zablokować dźwignię.
Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości względem pawęży łodzi.
 
2-letnia gwarancja
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją!



 

Dane silnika:

Zasilanie:                               24V ( 2 x 12V w szeregu), Gel, AGM, ACID, LiFePo4  zalecane min. 100Ah

Pobór prądu znam./max:       45A / 55A.

Moc:                                      1400W Max odpowiednik 2.2KM silnika spalinowego

Uciąg:                                    120Lbs.

Regulacja prędkości:             Sterowanie z pulpitu typu "Wolant" płynnie w przód / tył (maximizer)

Skręt silnika:                          Kierownica z linką sterociągu (wyposażenie łodzi, nie wchodzące w skład montażu)

Elementy dodatkowe:            Stacyjka, Wł. prądowy, Osłona włącznika.


Przewody zasilające:             przekrój prądowy 21mm2

Śruba:                                    trzy łopatki, średnica 300mm

Długość kolumny:                  38,5” / 97,5cm (Stopa L) na zamówienie 31” 79,5cm (Stopa S)

Zakres Reg. Wys.:                 L -54,5cm Min. 82,5cm Max / S - 54,5cm Min. - 64,5cm Max

Poziom głośności                   <71dB

Zabezpieczenia:

                                            Niskie napięcie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się

                                            Przeciążenie - silnik nie uruchomi się / zatrzyma się

                                            Sprzęgło na śrubie – w razie wkręcenia się żyłki, plecionki, siatki

                                            lub zaczepienia o korzeń śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

                                            Bezpiecznik topikowy 60A zabezpiecza przed dużym i nagłym wzrostem prądu.

Przed zakupem Skontaktuj się z serwisem celem ustalenia warunków i terminu wykonania usługi, 699-126-373.

alt
alt

 

Zdjęcia prezentują łódź Silver 405 Sport, Firmy: SilverYacht


Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu