Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Serwis Silników Zaburtowych

Dane Kontaktowe

Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Juliusza Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
NIP 7711032133


Pn-Pt  9:00 do 18:00
So 9:00 do 13:00

tel. 44 647 13 35
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach


Pn-Pt  9:00 do 18:00
So 9:00 do 13:00
tel. 446 488 444
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie
Porady w doborze sprzętu
Przyjmowanie zamówień

 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
Przyjmowanie zamówień

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 

Nasze nowości

Polecamy

1234

Producenci

Promocje

Silnik Minn KOTA Endura C2 34Lbs LED

Silnik Minn KOTA Endura C2 34Lbs LED839,00 zł799,00 zł brutto649,59 zł netto

Silnik Minn Kota Endura C2 30Lbs z kolumną

Silnik Minn Kota Endura C2 30Lbs z kolumną399,00 zł379,00 zł brutto308,13 zł netto

2HP Silnik Elektryczny Bardzo Mocny i Szybki

2HP Silnik Elektryczny Bardzo Mocny i Szybki2 899,00 zł2 549,00 zł brutto2 072,36 zł netto

Silnik Minn KOTA Endura 40Lbs MAX

Silnik Minn KOTA Endura 40Lbs MAX1 649,00 zł1 479,00 zł brutto1 202,44 zł netto

Silnik Elektryczny HASWING Osapian L 45Lbs MAX do 10  Lat Gwarancji

Silnik Elektryczny HASWING Osapian L 45Lbs MAX do 10 Lat Gwarancji1 174,00 zł1 149,00 zł brutto934,15 zł netto

HasWing Osapian 80Lbs 24V MAX L-Long

HasWing Osapian 80Lbs 24V MAX L-Long2 199,00 zł1 999,00 zł brutto1 625,20 zł netto

Echosonda Piranha Max 197c DI

Echosonda Piranha Max 197c DI969,00 zł589,00 zł brutto478,86 zł netto

Serwis Silników Zaburtowych

alt
Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 - 647 - 13 - 35
tel. 699 - 126 - 373

e-mail: mc@mc-sklep.pl

Prowadzimy serwis silników elektrycznych zaburtowych wszystkich marek:
HasWing,  Minn Kota,  Neraus,  Shakespeare,  Jaxon,  Motor Guide, Yamaha,  YoMoto,  Taimen,  Rhino,  Flover,  Bestway,  Sevylor,  INTEX  i inne.

 
Autoryzowany Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny
silników: HasWing

Przerabiamy na płynną regulację ( Maximizer ), montujemy maximizery własnej konstrukcji.

kliknij:  alt

Wykonujemy przeglądy / naprawy serwisowe, przeglądy sezonowe, modernizacje, naprawy, tuningi.
Zwiększamy prędkości, moce, uciągi.
Prowadzimy sprzedaż części do silników.
Wykonujemy sterowania zewnętrzne do silników montowane w kokpitach, sterówkach.
Sterowania wspólne dla dwóch silników.
Wyważanie Śrub pędnych do silników elektrycznych.
Projekty na zamówienie indywidualne.

Bezpośredni kontakt :    

                          44-647-13-35        Pn-Pt   od   9:00 do 18:00
                                                             So  od   9:00 do 13:00

                           
                           699-126-373
        Pn-Pt   od 10:00 do 17:00
 
Serwis posiada usługę transportową w obie strony:  Klient-Serwis /Serwis Klient(KS/SK)
Koszty transportu w obie strony ponosi klient,  KS/SK ma na celu ułatwić Klientowi wysyłkę silnika do serwisu i z powrotem.
Jak działa  KS/SK? Klient pakuje silnik, do wewnątrz opakowania proszę wsadzić kartkę z czynnościami do wykonania przy silniku i pełen swój adres z numerem telefonu do kontaktu serwisu i kuriera.
Po zapakowaniu silnika klient wysyła do nas wiadomość e-mail na adres:
mc@mc-sklep.pl

W rubryce: Temat Wiadomości:
 Imię, Nazwisko KS/SK ( np. Temat Wiadomości:  Jan Kowalski KS/SK ) 

Treść wiadomości:
Pełen opis usługi do wykonania (np. naprawić silnik-model/typ, wykonać przegląd okresowy, konserwacja dołu itp.)

DRUKOWANYMI LITERAMI:
pełen swój adres i numer kontaktowy tel. dla kuriera.

Na dole dopisek:
Proszę o usługę  KS/SK.

Przy zamówieniu usługi KS/SK proszę podać wartość szacunkową powierzanego nam silnika,
wartość ta jest potrzebna do ubezpieczenia przesyłki. Przy braku podania wartości przesyłki,
przesyłka będzie zamówiona na standardowym ubezpieczeniu.
Serwis zleca kurierowi odbiór paczki od Klienta i dostarczenie jej do naszego Serwisu, po wykonanej usłudze silnik jest wysyłany do Klienta za pobraniem a do kosztów usługi serwisowej doliczamy koszt
KS/SK - 60zł
 
Silnik uszkodzony na gwarancji, klient wysyła na koszt własny, a serwis odsyła silnik na koszt gwaranta.

Nieuzasadnione reklamacje, będą obciążane kosztami testowania/sprawdzania towaru, jak i wysyłką zwrotną. Proszę dzwonić do serwisu 44-647-13-35 w celu uzyskania porady:
jak sprawdzić, potwierdzić bądź wykluczyć usterkę, ochroni to przed niepotrzebnymi kosztami.

Wycena naprawy to koszt 30zł dla silników 12V, koszt wyceny innych silników ustalamy telefonicznie. Jeśli klient się decyduje na naprawę to kosztów wyceny nie liczymy.


Uwagi dotyczące wysyłki silników do serwisu:

Silnik należy wysłać w miarę możliwości w oryginalnym kartonie, w przypadku braku takiego kartonu trzeba dopasować inny karton o podobnej sztywności, silniki przesłane bez kartonu zostaną odesłane w kartonie zastępczym-płatnym.

Silniki wysłane: luzem, obwinięte samą folią (bez kartonu) nie są objęte odpowiedzialnością przez kuriera, Firmy kurierskie nie biorą odpowiedzialności za takie przesyłki.

Śrubę należy odkręcić od silnika, i zabezpieczyć folią bąbelkową.
Śrubę włożyć do torebki foliowej i dołączyć do silnika. 

Nakrętkę, podkładkę i sworzeń włożyć w torebkę foliową i zabezpieczyć przed zaginięciem.

Oś silnika zabezpieczyć nakładając na nią styropian, uniemożliwiając uszkodzenie ośki przez dobicie w trakcie transportu.

Dół silnika także trzeba zabezpieczyć, a w szczególności dolną płetwę tak by nie przecięła kartonu. Uderzająca płetwa o podłoże może uszkodzić silnik!

Karton powinien być troszkę większy, tak by nie prężył na silniku.

Do wewnątrz kartonu proszę włożyć:
Zgłoszenie serwisowe lub kartkę z danymi do wysyłki.
Numer telefonu do osoby kompetentnej w podejmowaniu decyzji w sprawie serwisu / naprawy.
Opis czynności do wykonania lub opis awarii / uszkodzenia.

Imię
Nazwisko
Adres
Nr. telefonu kontaktowego
Szacunkową faktyczną wartość wysyłanego silnika.
Wszystkie dane osobowe proszę wpisać drukowanymi literami.

Plik zgłoszenia serwisowego do pobrania    alt


W przypadku silnika gwarancyjnego, do zgłoszenia serwisowego proszę dołączyć podpisany oryginał karty gwarancyjnej, kserokopię dowodu zakupu, opis usterki, brak jednego z dokumentów wydłuży okres naprawy o czas dostarczenia go do serwisu.

Opis awarii: np. nie działają biegi do przodu, lub nie działa bieg 5, albo, wykonać montaż maximizera i kabli zasilających 14mm2, im więcej informacji tym szybciej zostanie wykonana usługa serwisowa.

W przypadku gdy klient chce otrzymać stare części, proszę zaznaczyć w opisie (zwrot starych części) dotyczy napraw płatnych, po gwarancyjnych.

SERWIS NIE ODPOWIADA ZA USZKODZENIA SPOWODOWANE TRANSPORTEM !!!

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PŁATNYCH!!! (za pobraniem)

W obawie o bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu do serwisu, posiadamy zamontowany Monitoring Video w całej firmie, towar jest monitorowany od momentu dostarczenia do serwisu, serwisowanie, przechowywanie aż do momentu odbioru przez klienta lub kuriera.
 
UWAGA!!!
Monitoringiem objęte są także prace serwisowe, celem potwierdzenia i wykluczenia niedomówień związanych z serwisem i naprawą powierzonego nam sprzętu.

Wszelkie uwagi związane z wykonaną usługą / przesyłką, proszę zgłaszać
maksymalnie do 14-dni od otrzymania przesyłki.

 
Wszystkie te uwagi są po to, by wykluczyć sytuację, że po roku ktoś zgłasza:
"od początku to nie działało" :)

Przejdź do strony głównej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Serwis Silników

alt

FILMY

alt

Bestsellery

Opinia o produkcie

Miałęm starą 6 letnią Endurę 36, z popękaną obudową. Wymieniłem na powyższą, wszystko się idealnie spasowało ( stary przełacznik pasuje idealnie). Dodatkowo…
Ocena produktu 5/5

Serwis MAVER

alt

Gdzie jest moja paczka?

alt

Nasze hity

Statystyka

  • Aktualnie klientów na stronie: 201
  • Sklep odwiedziło: 4471396 klientów
  • Sklep działa od: 17-11-2009
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).