Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Serwis Silników Zaburtowych

Dane Kontaktowe

Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Juliusza Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
NIP 7711032133


Pn-Pt  9:00 do 18:00
So 9:00 do 13:00

tel. 44 647 13 35
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach


Pn-Pt  9:00 do 18:00
So 9:00 do 13:00
tel. 446 488 444
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie
Porady w doborze sprzętu
Przyjmowanie zamówień

 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
Przyjmowanie zamówień

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 

Nasze nowości

Polecamy

1234

Producenci

Promocje

Silnik Elektryczny HASWING CAYMAN 55Lbs sterowany PILOTEM

Silnik Elektryczny HASWING CAYMAN 55Lbs sterowany PILOTEM2 199,00 zł1 799,00 zł brutto1 462,60 zł netto

Obudowa Silnika Minn Kota C2 ze wskaźnikiem LED

Obudowa Silnika Minn Kota C2 ze wskaźnikiem LED270,00 zł239,00 zł brutto194,31 zł netto

2HP Silnik Elektryczny Bardzo Mocny i Szybki

2HP Silnik Elektryczny Bardzo Mocny i Szybki2 899,00 zł2 549,00 zł brutto2 072,36 zł netto

Silnik Elektryczny HASWING Osapian 40/45Lbs MAX  do 10 Lat Gwarancji

Silnik Elektryczny HASWING Osapian 40/45Lbs MAX do 10 Lat Gwarancji1 174,00 zł1 149,00 zł brutto934,15 zł netto

Silnik Elektryczny HASWING Osapian 45/50Lbs L MAX  do 10 Lat Gwarancji

Silnik Elektryczny HASWING Osapian 45/50Lbs L MAX do 10 Lat Gwarancji1 324,00 zł1 249,00 zł brutto1 015,45 zł netto

Silnik Minn KOTA Endura 40Lbs MAX

Silnik Minn KOTA Endura 40Lbs MAX1 649,00 zł1 549,00 zł brutto1 259,35 zł netto

Akumulator Toyama NPG 120 12V DUAL (2x 60 Ah)-16kgx2szt

Akumulator Toyama NPG 120 12V DUAL (2x 60 Ah)-16kgx2szt1 318,00 zł1 278,00 zł brutto1 039,02 zł netto

Serwis Silników Zaburtowych

alt
Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 - 647 - 13 - 35
tel. 699 - 126 - 373

e-mail: mc@mc-sklep.pl

Prowadzimy serwis silników elektrycznych zaburtowych wszystkich marek:
HasWing,  Minn Kota,  Neraus,  Shakespeare,  Jaxon,  Motor Guide, Yamaha,  YoMoto,  Taimen,  Rhino,  Flover,  Bestway,  Sevylor,  INTEX  i inne.

 
Autoryzowany Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny
silników: HasWing

Przerabiamy na płynną regulację ( Maximizer ), montujemy maximizery własnej konstrukcji. kliknij:  alt
Wykonujemy przeglądy / naprawy serwisowe, przeglądy sezonowe, modernizacje, naprawy, tuningi.
Zwiększamy prędkości, moce, uciągi.
Prowadzimy sprzedaż części do silników.
Wykonujemy sterowania zewnętrzne do silników montowane w kokpitach, sterówkach.
Sterowania wspólne dla dwóch silników.
Wyważanie Śrub pędnych do silników elektrycznych.
Projekty na zamówienie indywidualne.

Bezpośredni kontakt :     699-126-373        Pn-Pt   od 10:00 do 17:00

                          44-647-13-35        Pn-Pt   od   9:00 do 18:00
                                                             So  od   9:00 do 13:00

 
Serwis posiada usługę transportową w obie strony:  Klient-Serwis /Serwis Klient(KS/SK)
Koszty transportu w obie strony ponosi klient,  KS/SK ma na celu ułatwić Klientowi wysyłkę silnika do serwisu i z powrotem.
Jak działa  KS/SK? Klient pakuje silnik, do wewnątrz opakowania proszę wsadzić kartkę z czynnościami do wykonania przy silniku i pełen swój adres z numerem telefonu do kontaktu serwisu i kuriera.
Po zapakowaniu silnika klient wysyła do nas wiadomość e-mail na adres:
mc@mc-sklep.pl

W rubryce: Temat Wiadomości:
 Imię, Nazwisko KS/SK ( np. Temat Wiadomości:  Jan Kowalski KS/SK ) 

Treść wiadomości:
 Pełen opis usługi do wykonania (np. naprawić silnik-model/typ, wykonać przegląd okresowy, konserwacja dołu itp.)

DRUKOWANYMI LITERAMI:
pełen swój adres i numer kontaktowy tel. dla kuriera.

Na dole dopisek:
Proszę o usługę  KS/SK.

Serwis zleca kurierowi odbiór paczki od Klienta i dostarczenie jej do naszego Serwisu, po wykonanej usłudze silnik jest wysyłany do Klienta za pobraniem a do kosztów usługi serwisowej doliczamy koszt
KS/SK - 60zł
 
Silnik uszkodzony na gwarancji, klient wysyła na koszt własny, a serwis odsyła silnik na koszt gwaranta.

Uwagi dotyczące wysyłki silników do serwisu:

Silnik należy wysłać w miarę możliwości w oryginalnym kartonie, w przypadku braku takiego kartonu trzeba dopasować inny karton o podobnej sztywności, silniki przesłane bez kartonu zostaną odesłane w kartonie zastępczym-płatnym.

Silniki wysłane: luzem, obwinięte samą folią (bez kartonu) nie są objęte odpowiedzialnością przez kuriera, Firmy kurierskie nie biorą odpowiedzialności za takie przesyłki.

Śrubę należy odkręcić od silnika, i zabezpieczyć folią bąbelkową.
Śrubę włożyć do torebki foliowej i dołączyć do silnika. 

Nakrętkę, podkładkę i sworzeń włożyć w torebkę foliową i zabezpieczyć przed zaginięciem.

Oś silnika zabezpieczyć nakładając na nią styropian, uniemożliwiając uszkodzenie ośki przez dobicie w trakcie transportu.

Dół silnika także trzeba zabezpieczyć, a w szczególności dolną płetwę tak by nie przecięła kartonu. Uderzająca płetwa o podłoże może uszkodzić silnik!

Karton powinien być troszkę większy, tak by nie prężył na silniku.

Do wewnątrz kartonu proszę włożyć:
Zgłoszenie serwisowe lub kartkę z danymi do wysyłki.
Numer telefonu do osoby kompetentnej w podejmowaniu decyzji w sprawie serwisu / naprawy.
Opis czynności do wykonania lub opis awarii / uszkodzenia.

Imię
Nazwisko
Adres
Nr. telefonu kontaktowego
Wszystkie dane osobowe proszę wpisać drukowanymi literami.

Plik zgłoszenia serwisowego do pobrania    alt

W przypadku silnika gwarancyjnego do zgłoszenia serwisowego proszę dołączyć podpisany oryginał karty gwarancyjnej, brak karty gwarancyjnej wydłuży okres naprawy o czas dostarczenia jej do serwisu.

Opis awarii: np. nie działają biegi do przodu, lub nie działa bieg 5, albo, wykonać montaż maximizera i kabli zasilających 14mm2, im więcej informacji tym szybciej zostanie wykonana usługa serwisowa.

W przypadku gdy klient chce otrzymać stare części, proszę zaznaczyć w opisie (zwrot starych części) dotyczy napraw płatnych, po gwarancyjnych.

SERWIS NIE ODPOWIADA ZA USZKODZENIA SPOWODOWANE TRANSPORTEM !!!

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PŁATNYCH!!! (za pobraniem)

W obawie o bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu do serwisu, posiadamy zamontowany Monitoring Video w całej firmie, towar jest monitorowany od momentu dostarczenia do serwisu, serwisowanie, przechowywanie aż do momentu odbioru przez klienta lub kuriera.
 
UWAGA!!!
Monitoringiem objęte są także prace serwisowe, celem potwierdzenia i wykluczenia niedomówień związanych z serwisem i naprawą powierzonego nam sprzętu.

Wszelkie uwagi związane z wykonaną usługą / przesyłką, proszę zgłaszać
maksymalnie do 14-dni od otrzymania przesyłki.

 
Wszystkie te uwagi są po to, by wykluczyć sytuację, że po roku ktoś zgłasza:
"od początku to nie działało" :)

Przejdź do strony głównej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Serwis Silników

alt

FILMY

alt

Bestsellery

Opinia o produkcie

Elite Reel 0,21, testowałem tą żyłkę cały majowy weekend.Test wypadł pozytywnie,ponieważ żyłka jest na prawde mocna(test na łowisku karpiowym),zacinanie…
Ocena produktu 5/5

Serwis MAVER

alt

Gdzie Jest Moja Paczka ?

Nasze hity

Statystyka

  • Aktualnie klientów na stronie: 201
  • Sklep odwiedziło: 4311055 klientów
  • Sklep działa od: 17-11-2009
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).