Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Serwis Silników Zaburtowych

Dane Kontaktowe

Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Juliusza Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
NIP 7711032133


Pn-Pt  9:00 do 18:00
So 9:00 do 13:00

tel. 44 647 13 35
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach


Pn-Pt  9:00 do 18:00
So 9:00 do 13:00
tel. 446 488 444
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie
Porady w doborze sprzętu
Przyjmowanie zamówień

 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
Przyjmowanie zamówień

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 

Nasze nowości

Polecamy

1234

Producenci

Promocje

Serwis Silników Zaburtowych

alt
Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 - 647 - 13 - 35
tel. 699 - 126 - 373

e-mail: mc@mc-sklep.pl

Prowadzimy serwis silników elektrycznych zaburtowych wszystkich marek:
HasWing,  Minn Kota,  Neraus,  Shakespeare,  Jaxon,  Motor Guide, Yamaha,  YoMoto,  Taimen,  Rhino,  Flover,  Bestway,  Sevylor,  INTEX  i inne.

 
Autoryzowany Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny
silników: HasWing

Przerabiamy na płynną regulację ( Maximizer ), montujemy maximizery własnej konstrukcji. kliknij:  alt
Wykonujemy przeglądy / naprawy serwisowe, przeglądy sezonowe, modernizacje, naprawy, tuningi.
Zwiększamy prędkości, moce, uciągi.
Prowadzimy sprzedaż części do silników.
Wykonujemy sterowania zewnętrzne do silników montowane w kokpitach, sterówkach.
Sterowania wspólne dla dwóch silników.
Wyważanie Śrub pędnych do silników elektrycznych.
Projekty na zamówienie indywidualne.

Bezpośredni kontakt :     699-126-373        Pn-Pt   od 10:00 do 17:00

                          44-647-13-35        Pn-Pt   od   9:00 do 18:00
                                                             So  od   9:00 do 13:00

 
Serwis posiada usługę transportową w obie strony:  Klient-Serwis /Serwis Klient(KS/SK)
Koszty transportu w obie strony ponosi klient,  KS/SK ma na celu ułatwić Klientowi wysyłkę silnika do serwisu i z powrotem.
Jak działa  KS/SK? Klient pakuje silnik, do wewnątrz opakowania proszę wsadzić kartkę z czynnościami do wykonania przy silniku i pełen swój adres z numerem telefonu do kontaktu serwisu i kuriera.
Po zapakowaniu silnika klient wysyła do nas wiadomość e-mail na adres:
mc@mc-sklep.pl

W rubryce: Temat Wiadomości:
 Imię, Nazwisko KS/SK ( np. Temat Wiadomości:  Jan Kowalski KS/SK ) 

Treść wiadomości:
 Pełen opis usługi do wykonania (np. naprawić silnik-model/typ, wykonać przegląd okresowy, konserwacja dołu itp.)

DRUKOWANYMI LITERAMI:
pełen swój adres i numer kontaktowy tel. dla kuriera.

Na dole dopisek:
Proszę o usługę  KS/SK.

Serwis zleca kurierowi odbiór paczki od Klienta i dostarczenie jej do naszego Serwisu, po wykonanej usłudze silnik jest wysyłany do Klienta za pobraniem a do kosztów usługi serwisowej doliczamy koszt
KS/SK - 60zł
 
Silnik uszkodzony na gwarancji, klient wysyła na koszt własny, a serwis odsyła silnik na koszt gwaranta.

Uwagi dotyczące wysyłki silników do serwisu:

Silnik należy wysłać w miarę możliwości w oryginalnym kartonie, w przypadku braku takiego kartonu trzeba dopasować inny karton o podobnej sztywności, silniki przesłane bez kartonu zostaną odesłane w kartonie zastępczym-płatnym.

Śrubę należy odkręcić od silnika, i zabezpieczyć folią bąbelkową.
Śrubę włożyć do torebki foliowej i dołączyć do silnika. 

Nakrętkę, podkładkę i sworzeń włożyć w torebkę foliową i zabezpieczyć przed zaginięciem.

Oś silnika zabezpieczyć nakładając na nią styropian, uniemożliwiając uszkodzenie ośki przez dobicie w trakcie transportu.

Dół silnika także trzeba zabezpieczyć, a w szczególności dolną płetwę tak by nie przecięła kartonu. Uderzająca płetwa o podłoże może uszkodzić silnik!

Karton powinien być troszkę większy, tak by nie prężył na silniku.

Do wewnątrz kartonu proszę wsadzić Zgłoszenie Serwisowe lub kartkę z Danymi do wysyłki i Osobą do kontaktu telefonicznego a także opis czynności do wykonania lub opis awarii / uszkodzenia.

Imię
Nazwisko
Adres
Nr. telefonu kontaktowego
Wszystkie dane osobowe proszę wpisać drukowanymi literami.

Plik zgłoszenia serwisowego do pobrania    alt

W przypadku silnika gwarancyjnego do Zgłoszenia Serwisowego proszę dołączyć Podpisany Oryginał karty gwarancyjnej, brak karty gwarancyjnej wydłuży okres naprawy o czas dostarczenia jej do serwisu.

Opis awarii: np. nie działają biegi do przodu, lub nie działa bieg 5, albo, wykonać montaż maximizera i kabli zasilających 14mm2

Im więcej informacji tym szybciej zostanie wykonana usługa serwisowa.

W przypadku gdy klient chce otrzymać stare części, proszę zaznaczyć w opisie ( zwrot starych części ).

SERWIS NIE ODPOWIADA ZA USZKODZENIA SPOWODOWANE TRANSPORTEM !!!

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PŁATNYCH!!! ( za pobraniem )

W obawie o bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu do serwisu, posiadamy zamontowany monitoring Video w całej firmie, towar jest monitorowany od momentu dostarczenia do momentu odbioru.
 
UWAGA!!!
Monitoringiem objęte są także prace serwisowe, celem potwierdzenia i wykluczenia niedomówień związanych z serwisem i naprawą powierzonego nam sprzętu.

Przejdź do strony głównej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Serwis Silników

Bestsellery

Opinia o produkcie

Witam wszystkich Faktycznie silnik jest szybki, prawdę mówiąc jest najszybszy ze wszystkich silników na jakich pływałem. Moja łódka ma 360cm na szwagra…
Ocena produktu 5/5

Serwis MAVER

alt

Gdzie Jest Moja Paczka ?

Nasze hity

Statystyka

  • Aktualnie klientów na stronie: 201
  • Sklep odwiedziło: 4109364 klientów
  • Sklep działa od: 17-11-2009
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).