Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Serwis Silników Zaburtowych

Kontakt Telefoniczny

44-647-13-35
Przyjmowanie zamówień
Informacja o zamówieniach
Porady w doborze sprzętu
Serwis-informacje serwisowe


699-126-373
Porady w doborze sprzętu
Serwis-Informacje serwisowe
Przyjmowanie zamówień
FAX: 44-732-68-86
e-mail:
multi-com@o2.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

Telefon st. Pn-Pt 9:00-18:00
So 9:00-13:00

Telefon GSM Pn-So 8:00-20:00

Nasze nowości

100
Akumulator Toyama NPG 120 12V DUAL (2x 60 Ah)-16kgx2szt

Akumulator Toyama NPG 120 12V DUAL (2x 60 Ah)-16kgx2szt998,00 zł949,00 zł brutto771,54 zł netto

Śruba Power-Speed Trzy Łopatki HasWing Osapian

Śruba Power-Speed Trzy Łopatki HasWing Osapian170,00 zł150,00 zł brutto121,95 zł netto

Śruba do silnika HasWing W20

Śruba do silnika HasWing W2060,00 zł brutto48,78 zł netto

Minn Kota POWER DRIVE V2 55 lbs 12V

Minn Kota POWER DRIVE V2 55 lbs 12V4 199,00 zł brutto3 413,82 zł netto

Polecamy

1234

Producenci

Serwis Silników Zaburtowych

alt
Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 - 647 - 13 - 35
tel. 699 - 126 - 373

e-mail: multi-com@o2.pl

Prowadzimy serwis silników elektrycznych zaburtowych wszystkich marek:
HasWing,  Minn Kota,  Neraus,  Shakespeare,  Jaxon,  Motor Guide, Yamaha,  YoMoto,  Taimen,  Rhino,  Flover,  Bestway,  Sevylor,  INTEX  i inne.

 
Autoryzowany Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny
silników: HasWing

Przerabiamy na płynną regulację ( Maximizer ), montujemy maximizery własnej konstrukcji. kliknij:  alt
Wykonujemy przeglądy / naprawy serwisowe, przeglądy sezonowe, modernizacje, naprawy, tuningi.
Zwiększamy prędkości, moce, uciągi.
Prowadzimy sprzedaż części do silników.
Wykonujemy sterowania zewnętrzne do silników montowane w kokpitach, sterówkach.
Sterowania wspólne dla dwóch silników.
Wyważanie Śrub pędnych do silników elektrycznych.
Projekty na zamówienie indywidualne.

Bezpośredni kontakt :     699-126-373        Pn-Pt   od 10:00 do 17:00

                          44-647-13-35        Pn-Pt   od   9:00 do 18:00
                                                             So  od   9:00 do 13:00

 
Serwis posiada usługę transportową w obie strony:  Klient-Serwis /Serwis Klient(KS/SK)
Koszty transportu w obie strony ponosi klient,  KS/SK ma na celu ułatwić Klientowi wysyłkę silnika do serwisu i z powrotem.
Jak działa  KS/SK? Klient pakuje silnik, do wewnątrz opakowania proszę wsadzić kartkę z czynnościami do wykonania przy silniku i pełen swój adres z numerem telefonu do kontaktu serwisu i kuriera.
Po zapakowaniu silnika klient wysyła do nas wiadomość e-mail na adres:
multi-com@o2.pl .

W rubryce: Temat Wiadomości:
 Imię, Nazwisko KS/SK ( np. Temat Wiadomości:  Jan Kowalski KS/SK ) 

Treść wiadomości:
 Pełen opis usługi do wykonania (np. naprawić silnik-model/typ, wykonać przegląd okresowy, konserwacja dołu itp.)

DRUKOWANYMI LITERAMI:
pełen swój adres i numer kontaktowy tel. dla kuriera.

Na dole dopisek:
Proszę o usługę  KS/SK.

Serwis zleca kurierowi odbiór paczki od Klienta i dostarczenie jej do naszego Serwisu, po wykonanej usłudze silnik jest wysyłany do Klienta za pobraniem a do kosztów usługi serwisowej doliczamy koszt
KS/SK - 60zł
 
Silnik uszkodzony na gwarancji, klient wysyła na koszt własny, a serwis odsyła silnik na koszt gwaranta.

Uwagi dotyczące wysyłki silników do serwisu:

Silnik należy wysłać w miarę możliwości w oryginalnym kartonie, w przypadku braku takiego kartonu trzeba dopasować inny karton o podobnej sztywności, silniki przesłane bez kartonu zostaną odesłane w kartonie zastępczym-płatnym.

Śrubę należy odkręcić od silnika, i zabezpieczyć folią bąbelkową.
Śruby można nie wysyłać.

Nakrętkę, podkładkę i sworzeń włożyć w torebkę foliową i zabezpieczyć przed zaginięciem, można tych elementów nie wysyłać.

Oś silnika zabezpieczyć nakładając na nią styropian, uniemożliwiając uszkodzenie ośki przez dobicie w trakcie transportu.

Dół silnika także trzeba zabezpieczyć, a w szczególności dolną płetwę tak by nie przecięła kartonu. Uderzająca płetwa o podłoże może uszkodzić silnik!

Karton powinien być troszkę większy, tak by nie prężył na silniku.

Do wewnątrz kartonu proszę wsadzić Zgłoszenie Serisowe lub kartkę z Danymi do wysyłki i Osobą do kontaktu telefonicznego a także opis czynności do wykonania lub opis awarii / uszkodzenia.

Imię
Nazwisko
Adres
Nr. telefonu kontaktowego
Wszystkie dane osobowe proszę wpisać drukowanymi literami.

Plik zgłoszenia serwiowego do pobrania    alt

W przypadku silnika gwarancyjnego do Zgłoszenia Serwisowego proszę dołączyć Podpisany Oryginał karty gwarancyjnej, brak karty gwarancyjnej wydłuży okres naprawy o czas dostarczenia jej do serwisu.

Opis awarii: np. nie działają biegi do przodu, lub nie działa bieg 5, albo, wykonać montaż maximizera i kabli zasilających 14mm2

Im więcej informacji tym szybciej zostanie wykonana usługa serwisowa.

W przypadku gdy klient chce otrzymać stare części, proszę zaznaczyć w opisie ( zwrot starych części ).


SERWIS NIE ODPOWIADA ZA USZKODZENIA SPOWODOWANE TRANSPORTEM !!!

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PŁATNYCH!!! ( za pobraniem )

W obawie o bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu do serwisu, posiadamy zamontowany monitoring Video w całej firmie, towar jest monitorowany od momentu dostarczenia do momentu odbioru.


 

Przejdź do strony głównej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Serwis Silników

Bestsellery

Opinia o produkcie

Witam wszystkich Faktycznie silnik jest szybki, prawdę mówiąc jest najszybszy ze wszystkich silników na jakich pływałem. Moja łódka ma 360cm na szwagra…
Ocena produktu 5/5

Nasze hity

100
Silnik Elektryczny HASWING Osapian 30Lbs

Silnik Elektryczny HASWING Osapian 30Lbs599,00 zł549,00 zł brutto446,34 zł netto

Gdzie Jest Moja Paczka ?

Statystyka

  • Sklep odwiedziło: 3797729 klientów
  • Sklep działa od: 17-11-2009
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).