Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób:
Utworzyć konto w sklepie internetowym
Złożyć zamówienie w sklepie internetowym
Zapisać się na Newsletter
Regulamin sklepu dostępny jest tutaj regulamin
Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego.
W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego http://www.mc-sklep.pl/create_account.php?act=register w Formularzu Rejestracji podać następujące dane:
Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj); adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W przypadku Klientów niebędących jednocześnie konsumentami niezbędne jest podanie dodatkowo nazwy firmy oraz numeru NIP. (wymagane dane oznaczona się znakiem „*”).
Następnie należy zaakceptować Regulamin i podać kod weryfikacyjny.. Akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu.
Następnie należy kliknąć pole „Zarejestruj się” i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym.
Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu lub pole „Zobacz” przy danym Produkcie widoczne na stronie Sklepu Internetowego. Do wyszukania danego Produktu Klient ma możliwość skorzystania także z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
Na tym etapie Klient ma możliwość również kliknięcia pola „Kup teraz!!” przy zdjęciu danego Produktu, który ma być przedmiotem Zamówienia. Po kliknięciu Produkt znajduje się od razu w tzw. koszyku.
Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena oraz informacja o dostępności. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole „Dodaj do koszyka”.
W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów.
Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) oraz dodania nowych Produktów poprzez kliknięcie pola „Kontynuuj zakupy”.
Klient wybiera sposób dostawy i jest automatycznie informowany o jego koszcie.
Następnie należy kliknąć pole „Do kasy” i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego podzielonej na trzy sekcje – dla Klientów posiadających Konto; dla takich, którzy go nie posiadają oraz dla takich, którzy chcą złożyć Zamówienie bez tworzenia Konta.
Klient, który posiada Konto podaje swój adres poczty elektronicznej i hasło do Konta oraz klika pole „Logowanie” i jest przekierowywany do pkt. 2.5.
Klient, który nie posiada Konta podaje adres poczty i klika pole „Kontynuuj”, a następnie postępuje zgodnie z procedurą tworzenia Konta i jest przekierowywany do pkt. 2.5.
Klient, który chce złożyć Zamówienie bez tworzenia Konta klika pole „Do kasy” i jest przekierowywany na stronę Sklepu Internetowego, gdzie podaje następujące dane: imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu; kraj); adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego, a następnie potwierdza akceptację Regulaminu, wpisuję kod weryfikacyjny i klika pole „Kontynuuj”. Następnie jest przekierowywany do pkt. 2.5.
Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu internetowego, na której Klient:
Wybiera dowód zakupu (paragon/faktura VAT)
Ma możliwość zmiany danych Klienta i adresu dostawy.
Ma możliwość zmiany sposobu dostawy oraz jest informowany o jego koszcie.
Ma możliwość wyboru sposobu płatności.
Ma możliwość dodania uwag do Zamówienia.
Następnie należy kliknąć pole „Kontynuuj” i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się podsumowanie składanego Zamówienia, tj.
Określenie przedmiotu Zamówienia.
Jednostkowa oraz łączna cena wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz innych dodatkowych kosztów o ile takie występują.
Wybrany sposób dostawy oraz płatności.
Adres dostawy i dane Klienta.
Ewentualne uwagi do Zamówienia.
Następnie należy kliknąć przycisk „Potwierdź zamówienie”, po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone – w tym momencie zostaje złożone Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
Tak złożone Zamówienie wiąże Klienta jeżeli Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.
W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter należy w zakładce „Biuletyn” widocznej na stronie Sklepu Internetowego wyrazić chęć otrzymywania Newslettera poprzez podanie imienia i adresu poczty elektronicznej, na który Newsletter ma być przesyłany i kliknąć pole „Kontynuuj” po czym Usługobiorca otrzyma na podany adres poczty elektronicznej link do procesu weryfikującego żądanie dodania adresu do listy dystrybucyjnej Newslettera. Należy kliknąć na nadesłany link i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter.
Zapisanie się na Newsletter jest możliwe także poprzez odhaczenie stosownego check-boxa podczas tworzenia Konta – w momencie utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany również na Newsletter.
Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdź zamówienie” w pkt. 2.7. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez kliknięcie pola „Cofnij” lub „Edytuj” i zmianie danej pozycji w podsumowaniu składanego Zamówienia.
Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy (Sprzedawcy) na adres multi-com@o2.pl.
Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta.
Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby:
przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.
przez wydrukowanie i przekazanie Usługobiorcy specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy.